Pismo nie jest dla prywatnego wyjaśniania

Niech Pan błogosławi każdego kto czyta i skrutuje swoje serce z pomocą słowa Bożego

Szukajcie, a znajdziecie!

sobota, 20 października 2007

Pieśń o bł. Honoracie

Wiara i Nawrócenie

a --------------------G

1. Miałem czternaście lat,

F --------------------E

Gdy ateizm złamał mi serce.

a ---------------------G

Słowo ludzkie, dumne i dufne;

F --------------------E

Wyrwało dziecięcą wiarę.

a --------------------------G

Ref. A teraz, błogosławi mi Pan,

F ------------------------E

A dziś, wysławiam mego Boga.

a -----------------------G

2. Ślepy, nie widziałem dokąd idę;

F ---------------------------E

Głuchy, nie słyszałem ostrzeżenia;

a --------------------------G

Zraniony, udawałem zdrowego;

F ---------------------------E

Martwy, „apostoł ateuszostwa”.

a --------------------------G

Ref. A teraz, błogosławił mi Pan,

F ------------------------E

A dziś, wysławiam Go w niebie.

a ------------------------G

3. Umarł mi ojciec, zawiódł mnie świat,

F -------------------------------E

Śmiertelna choroba pytała o sens;

a ------------------------------------G

Oskarżono mnie za nic; uwięziono w cytadeli;

F ------------------E

Kajdany, zimno i mrok.

a --------------------------G

Ref. I przez to, błogosławił mi mój Pan,

F -----------------------E

A dziś, wysławiam mego Boga

a --------------------------G

4. Wtedy gdy nie było nikogo,

F ----------------------E

A sam umierałem z trwogi,

a -----------------------G

Bluźniłem i chciałem, umrzeć;

F----------------------E

Wtedy Pan wejrzał na mnie.

a ---------------- G

Ref. //A Jego wspaniałe Oblicze

F----------------------- E

Wejrzało na mnie z miłością.

a ---------------------------------G

Dlatego dziś, wysławiam mego Boga,

F ----------------------------E

Bo Jego Oblicze zajaśniało w mym sercu.//

1 komentarz:

PoslanniczkaJ pisze...

A może jakieś nutki, albo lepiej mp3 ???
:D :D :D
Prosim :D :D :D